خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/13 - 10:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها

حضور متفکرآزاد در مراسم استقبال از قهرمانان افتخارآفرین آذربایجان شرقی

نماینده مردم تبریز،اسکو،آذرشهر در مجلس درمراسمی با حضور رئیس هیئت تکواندو و والیبال استان، پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته‌ها جهت تجلیل از افتخارآفرینان استان حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛روح الله متفکرآزاد با ریاست و معاونین پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری دیدار و از مرکز توسعه بیوتکنولوژی کشور واقع در پردیس فناوری پژوهشگاه بازدید کرد.

روح‌الله متفکر آزاد، نماینده مردم تبریز ،اسکو ،آذرشهر در مجلس درمراسمی که به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز و با حضور رئیس هیئت تکواندو و والیبال استان، پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته‌ها جهت تجلیل از افتخارآفرینان استان در فرودگاه شهید مدنی تبریز تدارک دیده شده بود؛ حضور یافت.

گفتنی است؛رضا محمدیان در مسابقات جهانی تکواندو (بخش سونال کیوکپاو جوموک کیو کپا) در کره جنوبی موفق به کسب دو مدال طلا و جوانان والیبال کشورمان نیز طلای قهرمانی آسیا‌ را کسب کرده بودند که آقایان علی عشقی‌نور، مرتضی نریمانی و پویا آریاخواه از تبریز در تیم‌ملی کشورمان حضور داشتند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین در بین جمعی از خادمان حسینی اربعین حضور یافت.

نماینده مردم تبریز در مجلس با حضور خوددر جریان روند برگزاری سومین دوره لیگ تیمی دارت کارگری کشور به میزبانی کمیته دارت استان آذربایجان شرقی-تبریز،قرار گرفت../

پایان پیام

 

 

  • کد خبر : 381506
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار